HomeBARTJEInleveren goederen

Regels voor het inleveren van goederen

Ook als Kringloopcentrum hebben wij een naam hoog te houden op het gebied van kwaliteit. Wij zijn gewend om voor een lage prijs een goed en schoon product te leveren. Om hieraan te kunnen voldoen hebben wij een aantal regels gesteld aan het inleveren van goederen. Klik op één van de onderstaande links voor informatie:

Afgifte van kleine (schone en hele) goederen
Kleding en schoeisel
Grote meubelen
Wat wij niet kunnen aannemen

Afgifte van kleine (schone en hele) goederen

Hiervoor kunt u alleen terecht bij onze sorteerruimte, op di t/m vr van 10:00 tot 15:00 uur, zaterdag van 10:00 tot 12:00 uur, of op (telefonische) afspraak. Op maandag is géén aanname van goederen. Afgeven van goederen bij de buitendeur aan de kop van ons gebouw direct t/o ELK Welzijn. Onze medewerkers zullen u graag de weg wijzen als u dit niet direct kunt vinden. Afgifte bij de ingang van Bartje is niet meer mogelijk.

Kleding en schoeisel

De kledingcontainer is verwijderd, omdat deze ook voor het storten van afval werd gebruikt. Voor de medewerkers op de sorteerafdeling ontstond daardoor een onwerkbare situatie. Kleding kan voortaan aan de deur bij de sorteerafdeling worden aangeboden in een gesloten zak. U zult begrijpen dat het ons een heleboel werk bespaart, wanneer schoenen per paar bij elkaar blijven. Maar ook kleding blijft netter als het in een gesloten zak wordt aangeboden.

Grote meubelen

Deze gelieve u eerst telefonisch aan te melden. Indien u grote spullen (b.v. meubels) wilt aanbieden dan komt een van onze medewerkers van tevoren op afspraak bij u langs om te bekijken of deze voor ons bruikbaar zijn. Dit om te voorkomen dat wij de spullen later naar de AVRI moeten brengen, hetgeen ons geld en tijd kost.

Wat wij niet kunnen aannemen

Omdat wij niet alle goederen kunnen verkopen, kunnen wij ook niet alle goederen aannemen. De volgende artikelen worden dan ook niet door ons geaccepteerd:

• wasmachines, centrifuges
  • vaatwasmachines
  • ovens, magnetrons
  • gasfornuizen, computers
  • printers, beeldschermen
  • TV-toestellen, zonnebanken
  • gezichtsbruiners
  • encyclopedieën

Inlevering van spullen en/of ophalen aan huis weer mogelijk na  3 maart 2021.